A2ZAPK

Bus Racing Persija Team1.0

Bus Racing Persija Team v1.0

Downloads: 443


Free

Bus Racing Persija Team / Specifications

Bus Racing Persija Team / Screenshots

Bus Racing Persija Team 1.0
Loading... Bus Racing Persija Team 1.0
Loading... Bus Racing Persija Team 1.0
Loading... Bus Racing Persija Team 1.0
Loading... Bus Racing Persija Team 1.0

Bus Racing Persija Team / Description

Ayo JAK bantu kendalikan Bus dan mobil Supporter Macan Kemayoran taklukkan rintangan dan nikmati perjalanan seru ke stadion dengan Persija untuk menuju stadion GBK dan meraih kemenangan piala AFC dan juga turnamen Liga 1 Indonesia dan Timnas 2018 2019.
Bantu sopir Bis Jak Mania Macan Kemayoran dan pendukung setia Persija untuk terus melewati rintangan level permainan dan upgrade kendaraanmu Jak kendalikan Bis agar tidak jatuh dan tertabrak dan di iringi Chant Persija yang dijadikan penyemangat.
Game ini dibuat untuk hiburan semata tidak ada unsur lain kecuali hiburan supporter Jakmania Persija ada banyak karakter dan mobil keren Super Simic BP Rico dan karakter andalan lain yang mengendarai Bus Persija.
Salam Bismania
Come JAK control aids Buses and cars Supporter Macan Kemayoran conquer obstacles and enjoy the intriguing journey into the stadium with Persija to the stadium for GBK and won the AFC Cup and 1 League tournament Indonesian national team in 2018 and 2019.
The bus driver aids Jak Mania Macan Kemayoran and loyal supporters of Persija to continue through obstacles levels and upgrade your van Jak Bis control to keep from falling and getting hit and accompanied Chant Persija used as encouragement.
This game is made for entertainment purposes only no other element except Jakmania Persija supporter entertainment there are a lot of character and a cool car Super Simic BP Rico and other mainstay character who rides Bus Persija.
Greetings Bismania

Show More >

Bus Racing Persija Team / What's New in v1.0

Koleksi Mobil Persija Lebih Banyak

Choose Download Locations for Bus Racing Persija Team v1.0



Telegram

.

Bus Racing Persija Team / Tags

Share Bus Racing Persija Team At Social Media

.