A2ZAPK

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث2.3

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث v2.3

Downloads: 1777


Free

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث / Specifications

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث / Screenshots

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث 2.3
Loading... فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث 2.3
Loading... فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث 2.3

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث / Description

الحِوار أحدُ أهمّ أساسيّات الحياة بين البشر، فهو وسيلة التّواصل بين الأفراد، وطريقةُ نقل الأفكار من أجل الصول إلى هدف معين.فعن طريق الحوار تَتَحققُ معاني التَّفاهم وحلِّ المُشكلات و الإرتقاء إلى مستويات أخرى و به ويتم تحديد دور كُلِّ شخصٍ.
لكن المشكلة عبدنا هي أننا لا نتقن هذا الفن العجيب فن الحوار و الحديث. بل إن المشكلة هي أننا لا نعرف كيفية الإرتقاء به من أجل الوصول إلى الحقيقة فصار كل واحد منا هو الدفع بفكرته دون أي أسلوب في الإقناع أو التنازل إن كان على خطأ.
التطبيق الذي نضعه بين يديك هو مجموعة من النصائح الفعالة لإتقان فن الحوار و فن الكلام عندنا. و التطبيق لا يحتاج للنت للإشتغال.
Dialogue One of the most basic necessities of life among humans it is a means of communication between individuals and the way the transfer of ideas in order to SOL goal Maan.fn through dialogue achieved the meanings of understanding and solving problems and live up to other levels and it is determined by the role of each person.
But the problem is that we do not Abdna Ntguen this strange art of dialogue and modern art. The problem is that we do not know how to elevate it in order to reach the truth became every one of us is without any payment method conceived in persuasion or waiver that was wrong.
Application that we put it between your hands is a set of effective tips to master the art of dialogue and the art of speech here. And the application does not need linters to operate.

Show More >

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث / What's New in v2.3

نصائح فعالة لتحسين أسلوب الحوار و الحديث لديك
التطبيق لا يحتاج للنت للإشتغال.

Choose Download Locations for فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث v2.3



Telegram

.

فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث / Tags

Share فن الحوار- 20 نصيحة لإتقان لغة الحوار و الحديث At Social Media

.