A2ZAPK

Madah Bakti ~ Misa1.0

Madah Bakti ~ Misa v1.0

Downloads: 1055


Free

Madah Bakti ~ Misa / Specifications

Madah Bakti ~ Misa / Screenshots

Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0
Loading... Madah Bakti ~ Misa 1.0

Madah Bakti ~ Misa / Description

Madah Bakti adalah aplikasi android yang berisikan lagu-lagu pilihan dari Buku Madah Bakti yang biasa digunakan sebagai pedoman/panduan pujian dan penyembahan didalam ibadah Kristen Katolik. Sebagian besar isi dari aplikasi ini bersumber dari http://www.lagumisa.web.id/mb.php

Tujuan dari pembuatan aplikasi ini adalah untuk memudahkan kita dalam mencari dan menggunakan Madah Bakti sebagai panduan atau pedoman pada saat ibadah atau belajar bernyanyi puji-pujian dan penyembahan kepada Tuhan.

Aplikasi ini dirancang sesederhana mungkin agar pengguna yang gaptek sekalipun dapat dengan mudah menggunakannya. Namun dibutuhkan jaringan data internet untuk menjalankan aplikasi ini dengan tujuan untuk menjaga performa handphone pengguna dari penginstalan data yang cukup besar di handphone pengguna.

Kami membutuhkan dukungan dari saudara/saudari kami dengan doa dan memberikan bintang 5 untuk rating aplikasi ini agar kami semakin semangat didalam melayani dan termotivasi menjadi yang lebih baik lagi.
Kritik dan saran yang positif akan membangun jiwa kami menjadi anak-anak Tuhan yang lebih bermanfaat lagi untuk banyak orang.

Semoga aplikasi ini bisa bermanfaat bagi kita semua.

GOD BLESS.
Madah Bakti is an android application that contains selected songs from the Madah Bakti Book which are commonly used as a guide / guide for praise and worship in Catholic Christian worship. Most of the contents of this application are sourced from http://www.lagumisa.web.id/mb.php

The purpose of making this application is to facilitate us in finding and using Madah Bakti as a guide or guide when worshiping or learning to sing praises and worship to God.

This application is designed as simple as possible so that even a smart user can easily use it. However an internet data network is needed to run this application with the aim of maintaining the performance of the user's mobile phone from installing large enough data on the user's mobile phone.

We need the support of our brothers / sisters by praying and giving a 5 star rating for this application so that we are more enthusiastic in serving and motivated to become even better.
Positive criticism and suggestions will build our souls into children of God that are even more beneficial for many people.

Hopefully this application can be useful for us all.

GOD BLESS.

Show More >

Madah Bakti ~ Misa / What's New in v1.0

Gratis, Madah Bakti~Misa

Choose Download Locations for Madah Bakti ~ Misa v1.0



Telegram

.

Madah Bakti ~ Misa / Tags

Share Madah Bakti ~ Misa At Social Media

.