A2ZAPK

Aeonmall Vietnam Tenants1.0.4

Aeonmall Vietnam Tenants v1.0.4

Downloads: 1575


Free

Aeonmall Vietnam Tenants / Specifications

Aeonmall Vietnam Tenants / Screenshots

Aeonmall Vietnam Tenants 1.0.4
Loading... Aeonmall Vietnam Tenants 1.0.4
Loading... Aeonmall Vietnam Tenants 1.0.4
Loading... Aeonmall Vietnam Tenants 1.0.4
Loading... Aeonmall Vietnam Tenants 1.0.4

Aeonmall Vietnam Tenants / Description

AEON MALL là một nhà phát triển trung tâm thương mại chuyên biệt. Với phương châm Khách hàng là trên hết chúng tôi đã nỗ lực tạo ra các trung tâm thương mại nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống khuyến khích các hoạt động kinh tế ở địa phương và đóng góp vào cuộc sống văn hoá cộng đồng. Ngoài ra AEON MALL còn hợp tác trong việc xây dựng các cộng đồng năng động và thú vị. Chúng tôi sẽ sử dụng khả năng và kinh nghiệm của mình để tiếp tục mang đến những giá trị mới nhằm thu hút khách hàng cộng đồng và xã hội.

Ứng dụng gian hàng AEON MALL Việt nam được phát triển để hỗ trợ các gian hàng quản lí những chiến dịch hợp tác với AEON MALL Việt nam. Với ứng dụng này các gian hàng có thể:
- Tạo những chiến dịch ưu đãi cho khách hàng
- Quản lí các chiến dịch ưu đãi
AEON MALL is a specialist shopping mall developer. With the motto "Customer first" we have strived to create shopping centers to improve the quality of life encourage local economic activities and contribute to life literature. community chemistry. In addition AEON MALL is collaborating on building dynamic and exciting communities. We will use our abilities and experience to continue to bring new values ​​to attract customers communities and society.

AEON MALL Vietnam booth application is developed to support booths in managing cooperation campaigns with AEON MALL Vietnam. With this app booths can:
- Create promotional campaigns for customers
- Manage incentive campaigns

Show More >

Aeonmall Vietnam Tenants / What's New in v1.0.4

Cải thiện hiệu năng ứng dụng và sửa lỗi

Choose Download Locations for Aeonmall Vietnam Tenants v1.0.4



Telegram

.

Aeonmall Vietnam Tenants / Tags

Share Aeonmall Vietnam Tenants At Social Media

.