A2ZAPK

40 Rabbana dari Al-Quran2.4

40 Rabbana dari Al-Quran v2.4

Downloads: 1180


Free

40 Rabbana dari Al-Quran / Specifications

40 Rabbana dari Al-Quran / Screenshots

40 Rabbana dari Al-Quran 2.4
Loading... 40 Rabbana dari Al-Quran 2.4
Loading... 40 Rabbana dari Al-Quran 2.4

40 Rabbana dari Al-Quran / Description

Kami sertakan transliterasi bacaan dalam bahasa rumi/latin adalah untuk membantu rakan2 yang baru saja belajar atau yang belum mahir dalam membaca bacaan Al-Quran. Teruslah belajar dengan berguru supaya dapat membaca bacaan Al-Quran dengan tajweed yang lebih tepat. Applikasi 40 Rabbana dari Al-Quran ini adalah satu applikasi yang kami hasilkan sebagai rujukan mudah untuk kita berdoa setiap hari. Ayat-ayat doa 40 Rabbana yang ditulis adalah berdasarkan ayat-ayat dari Al-Quran. 40 Rabbana dipetik dari Surah Al-Baqarah Surah Aal-e-Imran Surah Al-Maeda dan dari beberapa lagi surah-surah Al-Quran.

Applikasi 40 Rabbana dari Al-Quran ini mengandungi pelbagai doa-doa memohon keampunan memohon kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat dan banyak lagi. Kesemua doa-doa 40 Rabbana dari Al-Quran kami sertakan juga dalam ejaan Rumi untuk mereka-mereka yang memerlukannya.

Doa-doa 40 Rabbana dari Al-Quran ini sesuai juga dibaca setelah selesai membaca wirid selepas solat. Kami sertakan juga ringkasan surah-surah kesemua 40 Rabbana dari Al-Quran ini. Kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih kepada semua para pengguna applikasi ini. Semoga Applikasi 40 Rabbana dari Al-Quran ini dapat dimanfaatkan ramai... Aamiin... In Shaa Allah.
We include transliteration reading in roman / latin is to help rakan2 who are just learning or are not proficient in reading Quran recitation. Keep learning to act in order to read the holy Qur'an with Tajweed more accurate. 40 Rabbana application of Al-Quran is one application that we produce as an easy reference for us to pray every day. Signs of prayer 40 Rabbana written is based on verses from the Koran. 40 Rabbana quoted from Surah Al-Baqarah Surah Aal-e-Imran Al-Maeda and of several other verses of the Quran.
  
40 Rabbana application of this Qur'an contains many prayers asking for forgiveness for good in this world and good in the Hereafter and more. All 40 Rabbana prayers from the Koran we also include the spelling of Rumi to those who need them.
  
40 Rabbana prayers from the Koran as well as read after read wird after prayer. We also include a summary of all 40 chapters of the Quran Rabbana this. We precede it with gratitude to all the users of this application. May 40 Rabbana Applicability of the Quran can be used many ... Aamiin ... In Shaa Allah.

Show More >

40 Rabbana dari Al-Quran / What's New in v2.4

Update SDK

Choose Download Locations for 40 Rabbana dari Al-Quran v2.4



Telegram

.

40 Rabbana dari Al-Quran / Tags

Share 40 Rabbana dari Al-Quran At Social Media

.