A2ZAPK

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت2.0.2

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت v2.0.2

Downloads: 1214


Free

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت / Specifications

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت / Screenshots

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2
Loading... مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت 2.0.2

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت / Description

***این اپلیکیشن هیچ ارتباطی با موسسه نصرت در ایران ندارد و از روش آقای مرتضی نصرت برای ساخت آن استفاده شده است
***توجه : بار اول که ویدیوها و یا فایل های صوتی را باز میکنید مدتی منتظر بمانید تا روی گوشی شما کش شود.
***نکته : اطلاعات ثبت نامی مخصوصا ایمیل را درست وارد نمایید . بعد از پرداخت شما همیشه به همه قسمت های قفل برنامه دسترسی دارید ، حتی با نصب مجدد اپلیکیشن یا ریستارت گوشی یا عوض کردن گوشی ، نیاز به پرداخت مجدد هزینه نیست.
روش پیمزلر یا (سیستم آموزش زبان پیمزلر) روشی شنیداری برای آموزش و اکتساب زبان می‌باشد که پل پیمزلر آن را ابداع کرد. روش پیمزلر بر مهارت‌های شنیداری (Listening) و گفتاری (Speaking) تأکید دارد. پیمزلر معتقد بود که آموزش زبان در ابتدای کار باید بدون کتاب و به صورت یادگیری طبیعی (Organic Learning) باشد وگرنه مهارت چندانی برای فرد حاصل نخواهد شد. این روش بر مبنای شنیدن و تکرار کردن است. شنونده هنگام آموزش، واژه‌ها و اصطلاحاتی که از گوینده بومی می‌شنود را تکرار کرده و به خاطر می‌سپارد. هنگامی که واژگان جدید درس داده می‌شوند بی‌درنگ از شنونده خواسته می‌شود که واژگان قبلی را تکرار کند. در نتیجه همین تکرار در فواصل زمانی مختلف باعث می‌شود که لغات در حافظه ثبت شوند. روش پیمزلر توسط اقای مرتضی نصرت 50 سال پیش در آمریکا به فارسی برگردانده شده استد . و مجددا تاکید میکنیم که هیچ ارتباطی با موسسه نصرت در ایران که روش های آموزش مکالمه زبان انگلیسی با متد نصرت ، متد نصرت ، مکالمه زبان انگلیسی با نصرت ، روش نصرت و غیره را ارائه میدهد ندارد و کاملا مستقل از این موسسه میباشد. در واقع همان آموزش مکالمه انگلیسی با متد نصرت مربوط به مرحوم مرتضی نصرت میباشد. دوره پیمزلر دارای ۹۰ درس می‌باشد و مدت هر درس آموزشی در این روش نیم ساعت است و باید هر روز را به یک درس اختصاص داد (یک دوره سه‌ماهه). در صورتی که زبان‌آموز درسی را خوب متوجه نشده باشد می‌بایست آن را در همان روز دوباره تکرار کند و تا آن درس را به خوبی درک نکرده‌است به درس بعدی نرود.
در ایران روش آموزش زبان پیمزلر که بر اساس اصل «تکرار با فواصل مشخص» در آموزش زبان کار می‌کند با همت مرحوم مرتضی نصرت به فارسی برگردان و طی زمان بسیار کمی با استقبال و محبوبیت چشمگیری مواجه شد. تا جایی که همچنان روش نصرت در آموزش مکالمه انگلیسی یکی از محبوبترین روش‌های آموزش زبان در ایران است.

Show More >

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت / What's New in v2.0.2

This app is made for teaching English

Choose Download Locations for مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت v2.0.2



Telegram

.

مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت / Tags

Share مکالمه زبان انگلیسی با متد مرتضی نصرت At Social Media

.