A2ZAPK

Flix Tivi2.0.1

Flix Tivi v2.0.1

Downloads: 4775


Free

Flix Tivi / Specifications

Flix Tivi / Screenshots

Flix Tivi 2.0.1
Loading... Flix Tivi 2.0.1
Loading... Flix Tivi 2.0.1
Loading... Flix Tivi 2.0.1
Loading... Flix Tivi 2.0.1

Flix Tivi / Description

Proton Movies Flix là một dịch vụ hoàn hảo để theo dõi các kênh truyền hình trực tuyến và video theo yêu cầu của Việt Nam. Ứng dụng này sẽ đem lại trải nghiệm tuyệt vời nhất cho các bạn mọi lúc mọi nơi.

Hãy tải ứng dụng ngay để có thể ngay lập tức theo dõi hàng nghìn giờ nội dung các kênh truyền hình yêu thích của bạn qua điện thoại máy tính bảng và cả smart TV. Với hơn 50 kênh truyền hình trực tuyến Flix tự hào là nhà cung cấp dịch vụ nội dung số cho HTV đài Vĩnh Long và rất nhiều các đài địa phương khác.

Chỉ cần vài thao tác đơn giản bạn sẽ có được một giải pháp giải trí tích hợp cao gói gọn trong các thiết bị di động và màn ảnh nhỏ của gia đình! Bạn còn chờ gì nữa?
Flix is ​​a perfect service to track online TV channels and video on demand in Vietnam. This app brings the most amazing experience for you anytime anywhere.

Please download the application now to be able to instantly monitor thousands of hours of TV content to your favorite phone tablet and smart TV. With over 50 online channels Flix is ​​proud to offer digital content services for HTV radio Vinh Long and many other local stations.

Just a few simple steps you will get a solution highly integrated entertainment devices encapsulated in mobile and small screen of the family! What are you waiting for?

Show More >

Choose Download Locations for Flix Tivi v2.0.1



Telegram

.

Flix Tivi / Tags

Share Flix Tivi At Social Media

.